אינדקס עסקים – טיבו של האינטרנט

אנחנו בכל יום יום נכנסים לאינטרנט בכדי למצוא את שעל נפשנו, בין אם אלו בעלי מקצוע כאלו ואחרים ובין אם אלו אתרי חדשות ופנאי. אינדקס עסקים הינו סוג האתר המשתלט על איזור בעלי המקצוע באינטרנט. לתת לכל אחד מה שהוא צריך ולתת לכל העולמות להרוויח.
אתרים המשמשים בתור אינדקס עסקים נותנים לכל אחד מה שבדיוק הוא צריך מלתכחילה, כלומר – כאשר בעל מקצוע רוצה להתפרסם הוא רושם את עצמו לכל אותם אינדקסים החינמיים והגולשים הם אלו שמחפשים בחינם את בעלי המקצוע הנ"ל. מה שאומר שכולם מקבלים בחינם מוצר טוב וזמין לכל. מה בעצם אותו אינדקס עסקים מרוויח? ובכן, בעולם הקדמה והאינטרנט אינדקס לא צריך לקחת תשלום מבעלי המקצוע בשביל להרוויח, לרוב האתרים מספיק תנועת הגולשים הגדולה שצוברת תעבורה רצינית באתר ומציגה את האתר שווה לכל מפרסם ברמת הבאנרים והפרסומות שבאתר. אין משהו שווה ערך יותר כיום באתרים מעבר לתעבורה, כי באם בתוך אתר של אינדקס שכזה מגיעים כמה עשרות אלפי גולשים ביום בביטויים תחרותיים כמו "אינסטלטורים" או "חנויות פרחים" אין בעל מקצוע שלא יירצה להופיע שם בצורה גדולה ואיכותית כ"צעקה" לכל גולש.

אינדקס עסקים – שקופים לכל

כאשר אנחנו הגולשים מחפשים לנו בעל מקצוע, קשה לנו לפעמים לבחור כי כאשר אנחנו בוחרים מתוך התוצאות של גוגל, המקומות הראשונים בעמוד הראשון לא אומרים שהעסקים הללו "גבוהים" במיקומים רק מפני שהם טובים יותר מהשאר אלא ביצעו עבודת קידום אתרים בגוגל ולא דבר כיחסי ציבור. עסקים היום צריך לדעת לבחור בין אם בעזרת המלצה כזו או אחרת ברשת האינטרנט (וכמובן שלא באתר העסק עצמו) או בעזרת המלצה חמה מכותבי אתרים כמו אינדקס עסקים, האינדקסים יודעים לעשות את הבוררות בעצמם לרוב לעסקים, לדעת מי טוב יותר, זמין יותר, איכותי יותר וכמובן זול יותר.
התקציב לרוב משחק תפקיד חשוב ולשם כך ישנם המון אינדקסים אשר נותנים גם מחירים והשוואות מחירים בין בעלי המקצוע. פרסום עסקים זה לא רק עניין של שם + כתובת + טל' אלא גם לדעת למי להציג ואיך, בין אם זה עניין גיאוגרפי ובין אם זה עניין תקציבי. אינדקס עסקים פועל לטובת הגולשים הרבה לפני שהוא יפעל לטובת העסקים.