חשיבות שימוש במדרסים, ובמיוחד בעת פעילות גופנית

מי מבינינו לא סבל במידה כזו או אחרת מכאבים בגב בכפות הרגליים או בברכיים? אצל רובנו הסיבה היא מבנה לא תקין של כף הרגל שלנו.
שגרת יום כוללת עמידה רבה, הליכה רבה ועיסוק בספורט ומחייבת נקיטת אמצעים מתאימים בכדי לשמור על בריאות השלד והמפרקים. בכדי להשיג את ההגנה הנדרשת יש לעשות שימוש במדרסים המותאמים אישית הן למבנה האנטומי של המתעמל והן לסוג הספורט.

ביומכאניקה של הרגל – יש דבר כזה...
כ – 30% מהאוכלוסייה סובלים מרמות שונות של מנח כף רגל לא תקין (מכאניקה לא תקינה). קיימים מצבים רבים של מנח שאינו תקין, כגון: פלטפוס (רגל שטוחה), הולפוס (קשת גבוהה), קריסה פנימה או החוצה של כף הרגל ועוד. לרבים מאיתנו העוסקים בספורט יש מנח כף רגל שאינו תקין. מצב זה יוצר עבור רבים קשיים להתמיד בספורט ועשוי במקרים קיצוניים אף להביא להחמרה של הפתולוגיה הקיימת.
על קוצו של... עקב
במצב השכיח באוכלוסייה, גם בקרב בעלי מנח תקין של כף הרגל, העקב נושא כ – 70% ממשקל גופנו ואילו 30% ממשקל הגוף נישאת על גבי קדמת כף הרגל. מצב זה של ריכוז העומס על שטח קטן עשוי לגרום לכל אחד מאיתנו, ובוודאי למתאמנים המתמידים שבינינו, ללחצים ופציעות בשלד באזור העקב ובאזור קדמת כף הרגל.

הפתרון: מדרסים לתיקון מנח כף הרגל ומדרסים לפיזור עומסים

השימוש במדרסים בהתאמה אישית, שנועדו לתקן עבור המשתמש את המנח המאוד ספציפי של כף רגלו, יסייעו להפחתה בעייפות או בכאבים באזור כף הרגל, הברכיים והגב, וכן יתרמו רבות להישגיו בספורט, לכושר התמדתו, וכמובן יסייעו בשמירה על בריאות השלד.

שימוש במדרסים לפיזור עומסים המותאמים באופן אישי לכף הרגל מביאים לפיזור המשקל על כל כף הרגל ומפחיתים את נקודות הלחץ. התחושה המתקבלת בעקבות כך היא הפחתה בכאבים ובלחצים בעת מאמץ ולאחריו, וכן לתחושת ריחוף.

מדרסי CNC PREMIUM

בעולם קיימות מספר שיטות לייצור מדרסים. החל מהשיטה המסורתית של יצירת מודל פוזיטיבי של כף הרגל באמצעות יציקת גבס ועיבוד היציקה באופן ידני, ועד לייצור ממוחשב המבוסס על תכנון ממוחשב של המדרס באמצעות מודל תלת מימדי של כף הרגל ולייצור המדרס במכונות CNC עד לרמת דיוק של עשירית המילימטר (0.01 ס"מ).

א.א. אורטופדיה וספורט, רשת מכוני האורטופדיה המובילה בישראל הקיימת למעלה מ – 13 שנים, הינה הרשת הראשונה לייבא את הידע והטכנולוגיה החדשים, וביחד עם שימוש בחומרי גלם מעולים המיובאים כולם מאירופה, מייצרים ברשת מדרסים באיכות ובדיוק הגבוהים הקיימים בעולם כיום.

ליצירת קשר:
טלפון רב קווי: 1700-701-330 או באמצעות האתר www.aa-orthopedics.co.il אורטופדיה